O nas
Początek
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „Konferencje w Zabytkach” S.C. działa na rynku od 1999 roku, przygotowując szkolenia i konferencje w całej Polsce.
Co robimy
Organizujemy spotkania w miejscach szczególnych – obiektach z atmosferą, niepowtarzalnym klimatem i wystrojem – w zamkach, pałacach, dworach i hotelach na terenie całej Polski.
Organizujemy
- Konferencje / Sympozja / Kongresy,
- Szkolenia,
- Spotkania / wyjazdy firmowe,
- Spotkania / wyjazdy motywacyjne,
- Bankiety,
- Eventy specjalne.
Oferta specjalna
Organizujemy również szkolenia z zakresu:
- Protokół dyplomatyczny
- Etykieta w biznesie z elementami protokołu dyplomatycznego
- Kreowanie prawidłowego wizerunku
Dlaczego my?
Dzięki wieloletniej współpracy z wieloma ośrodkami konferencyjno – wypoczynkowymi jesteśmy w stanie przygotować dla Państwa bardziej atrakcyjną ofertę, niż oferta bezpośrednia. W zależności od okazji i budżetu zaproponujemy organizację wydarzenia w zamkach, pałacach, dworach i hotelach w całej Polsce. Ofertę przygotujemy zgodnie z Państwa wymaganiami i dostosujemy do Państwa potrzeb.